PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY Víno, vinařství a turistika - HLAVNÍ STRANA PREZENTACE 1 Vinařská oblast Morava Vinařská oblast Čechy
Vinařská turistika
Vinařská oblast Čechy
Vinařská oblast Morava
Česká vína
Moravská vína
Vinařství
Producenti vína
Vinařské stezky
Cech českých vinařů
Svaz moravských vinařů
Vinné sklepy
Vinotéky
Vinárny
Gastronomické speciality
Folklorní akce a festivaly
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
ČESKÁ REPUBLIKA
Služby pro turisty
Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Turistika
Sport a relaxace
Ubytování
Stravování
Lázeňská zařízení
Přírodní zajímavosti
Chráněná krajinná území
Jeskyně a propasti
Naučné stezky
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference

Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
Království perníku

Aktivity projektu informačního centra venkovských regionů [ Энциклопедическая статья ]

Aktivity tohoto projektu vycházejí z cílů tohoto projektu:
1. nabízet návštěvníkům centra turistické informace o venkovských regionech, ubytování na venkově a v konkrétních případech je i zprostředkovávat (tato služba nebude návštěvníky hrazena, ale může být formou předem domluvené provize jedním ze zdrojů regionů na úhradu svého podílu na projektu);

2. podle přání návštěvníků vyhledávat a zpracovávat individuální plány návštěv a pobytů turistů v regionech, nabídky služeb, atraktivit, itineráře, jízdní řády atp.;

3. podle doporučení zúčastněných regionů propagovat jejich místní a regionální akce a atraktivity a rozšiřovat propagační materiály poskytnuté regiony; nebude-li těchto typů a materiálů dostatek, budou si je sami iniciativně zajišťovat (např. pomocí internetu nebo spoluprací s jinými informačními středisky, krajskými úřady, agenturou CzechTourism, Spolkem pro obnovu venkova, Českou asociací regionálních agentur atp.);

4. podle doporučení zúčastněných regionů spolupracovat s konkrétními partnerskými zahraničními venkovskými regiony s cílem reciproční propagace českých a zahraničních produktů cestovního ruchu;

5. vyhledávat potenciální návštěvníky venkovských regionů např. v rámci firemních výletů, rekreačních pobytů organizovaných firmami nebo cestovními kancelářemi;

6. podle možností napomáhat zúčastněným regionům, obcím a podnikatelům při vytváření vhodných produktů cestovního ruchu.

Pro svou potřebu, případně i pro širší uplatnění v regionech bude centrum dále zajišťovat:
1. produkty pro racionalizaci práce centra a propagaci regionů a venkovské turistiky (softwarové zabezpečení, databáze nabídek venkovské turistiky, podklady pro média);

2. poradenství v oblasti rozvoje cestovního ruchu a venkovské turistiky, pořádání společných seminářů a workshopů s danou problematikou a vzájemnou výměnou zkušeností;

3. vytváření a prezentaci produktových balíčků;

4. pořádání "Dnů (týdnů) zaměřených na partnerské regiony;

5. spolupráci s destinačním managementem regionů.

Předpokládá se postupné zajištění dvou stálých pracovníků centra (s jazykovou znalostí angličtiny a němčiny), doplňované výpomocí pracovníků z regionů. Ti jim napomohou lépe poznat situaci v jednotlivých regionech a zvládat sezónní nápory návštěvníků.

SOUVISEJÍCÍ ODKAZY

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Jiří Markl (Informační centrum venkovských regionů) org. 2, 06.06.2005 v 14:55 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®