PO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY Víno, vinařství a turistika - HLAVNÍ STRANA PREZENTACE 1 Vinařská oblast Morava Vinařská oblast Čechy
Vinařská turistika
Vinařská oblast Čechy
Vinařská oblast Morava
Česká vína
Moravská vína
Vinařství
Producenti vína
Vinařské stezky
Cech českých vinařů
Svaz moravských vinařů
Vinné sklepy
Vinotéky
Vinárny
Gastronomické speciality
Folklorní akce a festivaly
Folklorní sdružení
Folklorní soubory
Folklorní festivaly
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
ČESKÁ REPUBLIKA
Služby pro turisty
Informační centra
Kultura a zábava
Památky UNESCO
Památky a architektura
Hrady a zámky
Aktivní dovolená
Turistika
Sport a relaxace
Ubytování
Stravování
Lázeňská zařízení
Přírodní zajímavosti
Chráněná krajinná území
Jeskyně a propasti
Naučné stezky
Klub českých turistů
Cestovní kanceláře
Turistické akce
Veletrhy a výstavy
Kongresy a konference

Vyhledávací centrum
Rejstřík ČR
Království perníku

063 Bakov nad Jizerou - Dolní Bousov - Libáň - Kopidlno [ Железнодорожная линия ]

Železniční trať Bakov nad Jizerou – Kopidlno je jednokolejná regionální dráha. V jízdním řádu pro cestující je úsek, na němž byla jako poslední provozována osobní doprava, označen číslem 063. Trať vede z Bakova nad Jizerou do Kopidlna přes odbočku Zálučí, Dolní Bousov, Dětenice, Libáň a odbočku Kamensko. Na trati není provozována pravidelná osobní doprava, poslední pravidelné vlaky zde jezdily 31. října 2021.

Úsek Kopidlno–Libáň

Na úsek Kopidlno–Libáň byl kromě jiných drah 9. května 1881 vydán list povolení Františka Josefa Prvního, kterým byla oficiálně povolena výstavba a užívání tohoto úseku včetně provozování dopravy na něm. Mělo se jednat o lokomotivní regionální dráhu o standardním rozchodu 1 435 mm, koncesionáři se zavázali k okamžitému zahájení stavby a jejímu dokončení nejpozději 1. září 1882, po čemž mělo následovat zahájení pravidelného provozu. Dráhu vlastnila společnost České obchodní dráhy od března 1882 až do svého zestátnění 1. 1. 1908.

Úsek Libáň–Bakov

Listina o koncesi ze dne 17. května 1882 byla vydána ke stavbě a provozování lokomotivní železnice, která měla být zřízena jako místní dráha o standardním rozchodu, ze stanice Libáň přes Dětenice a Dolní Bousov do Bakova nad Jizerou. Koncesionář se zavázal, že okamžitě zahájí výstavbu tohoto úseku, a že nejdéle rok od zahájení stavby stavbu dokončí a započne pravidelný provoz. Dráhu vlastnila společnost České obchodní dráhy od července 1883 až do svého zestátnění 1. 1. 1908. [zdroj]

Na co zírá mašinfíra - viz http://www.idnes.cz/cestovani/po-cesku/na-co-zira-masinfira-trat-063-kopidlno-dolni-bousov-azd-praha-detenice.A200610_102640_po-cesku_vrja

UPŘESŇUJÍCÍ ODKAZY

  • 0.00 km Bakov nad Jizerou [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.
  • 1.00 km Bakov nad Jizerou město [ Железная дорога ] [gps], 225.00 m.n.m.
  • 5.00 km Buda [ Железная дорога ] [gps], 225.00 m.n.m.
  • 7.00 km Kněžmost [ Железная дорога ] [gps], 230.00 m.n.m.
  • 10.00 km Lítkovice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 13.00 km Obrubce [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 18.00 km Dolní Bousov [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 23.00 km Řítonice [ Железная дорога ] [gps], 260.00 m.n.m.
  • 24.00 km Domousnice [ Железная дорога ] [gps], 270.00 m.n.m.
  • 26.00 km Rabakov [ Железная дорога ] [gps], 250.00 m.n.m.
  • 29.00 km Rokytňany [ Железная дорога ] [gps], 230.00 m.n.m.
  • 31.00 km Osenice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 32.00 km Dětenice [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 36.00 km Libáň [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.
  • 38.00 km Ledkov [ Железная дорога ] [gps], 240.00 m.n.m.
  • 41.00 km Kopidlno [ Железная дорога ] [gps], 220.00 m.n.m.

UMÍSTĚNÍ


AKTUALIZACE: Šormová Helena (INFOSYSTEM s.r.o.) org. 2, 09.01.2022 v 16:40 hodin
Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®